For every action there is an equal and opposite reaction.

type-it

Wednesday, May 5, 2010

selamat tinggal

assalamualaikum w.b.t

huhu....okeh sume..
alhamdulillah..esok aku akan start balik aku nye pengajian..(adeyh~...malasnye...dah lame duk umh camni laa jadinye) hhuhu...

aku akan pergi ke Kolej Teknologi Timur...kat mane?? ooh...bukan kat Timur la...kat Sepang je..huhu...dekat je...tapi..aku kne gi sane utk preparation 3 bln sebelum melanjutkn pelajaran aku kat MEsir nanti..UNIVERSITI ALEXANDRIA.....huhu....universiti yg bakal aku digraduatekn utk menjadi doktor...insyaAllah...doa2kn laa aku slalu ek..amin.....

huhu...
ok...nk gi kemas2...selamat tinggal semua...klu ade mase lapang dan kemudahan bleh laa aku update blog nih....

huhu....tutup tirai sebentar..!!!

2 comments:

  1. salam,irham!!
    goodluck bwt prep...n goodluck kt sne nnt! jgn lupe kwn2 y ad kt tanah air kau nh,,:)
    p/s-nk fly inform laa kt fb EXCELL9 tuh tau.
    insya-Allah,klu xde aral,kami anta kalian kt KLIA tue,,~~
    k,salamm,,

    ReplyDelete
  2. salam..
    nice blog :)
    selmat blaja kat timur tgh nnti.
    akak pon tgh blaja kat timur tgh skrng, medic.
    tpi bukan kat mesir.
    sronok jmpa ade gak junior dri SKLA & integomb, sama macm akak.

    ReplyDelete