For every action there is an equal and opposite reaction.

type-it

Sunday, May 2, 2010

la...Taghdob...!!! (2)

aku sedih...aku trus ajak mak aku balik...naseb baik mase tuh mak aku dah abis shopping...huhu...aku terus speed kereta balik rumh (mase tuh aku yg drive...ye aa dah ade lesen P..hehe) laju gak aku bawak...mak aku pun jadi takut..trus sruh aku slowkn kereta.aku slow sket je aa...hehe...

dlm hati aku....aku rase geram mase tuh...aku rase cam nak persalahkn mak aku lak...ye aa...shopping lame (biase aa perempuan)

panggilanmu..

adalah amat ku tunggu…

penentu hidupku…

namun kau pergi…

tanpa sempat ku meneliti

stiap bait kata-katamu

ynag mungkin menggembirakn aku

ku pasrah..

ku kecewa…
tiada tertahan hati ini..


sampai je kat umh....trus aku cari charger....aku tunggu dan tunggu depan telepon tuh...tapi....langsung dah xde tepon dah...aku try kol balik no tuh..x angkat pulak….isyhh222...!!

tetibe je..syaitan dh berjaya masuk dalm diri aku..syaitan nih pntang nampak org tgh marah..mesti sng je nk masuk..btul x??

aku terus merungut2 seorang diri...mak aku yg nampak aku camni....terus nasihat aku...

" A**I, sabar la....nanti kol aa org MARA tuh.."

"ye laa..mak...klu tadi shopping kejap je, sempat laa..cas beteri nih..xdela..jadi camni"

tanpa aku sedari..aku telah meninggikn suara aku kat mak aku..trus aku bangun dari situ..dan terus masuk ke dalam blik aku dan PANG..!!!..sambil menghempas pintu sedikit kuat....!!

aku trus melompat ke atas katil..sambil mulut mengomel sendrian menyatakn ketidak puashatian aku...tentang hal tadi..

"henset aku nih pun satu, bukannye nak tuka baru, mmg dah season dah....knape aa x beli baru je..hari tuh ayh aku dah kate nk beli baru klu aku dapat....", getus hatiku...

trus aku kluar....jumpe ayh aku lak...aku berkate padenye...

"Ayah...tgk laa henset nih…tadi org MARA kol…time kite nk angkt tetibe je off..bateri low…henset di da sizen..tgk org MARA dh x kol dah…”


“ooh, gi aa kol org mara tuh balik”

“dah telepon dah…x angkat pun…aaah…aa ayh nih…beli je aa henset baru..tgk aa ni…isyhh….”, ambil aku tunjukkn henset tuh.."


“ er..”


Trus aku kluar dr bilik dan masuk semula ke dalam bilik aku…aku rase begitu marah sekali..ye aaa.. panggiln yg paling penting skali…tetibe x bleh angkat…x bleh jawab..mane aa x panas….panggilan yg menentukn kerjaya aku…yang menentukn haluan hidupku…

No comments:

Post a Comment