For every action there is an equal and opposite reaction.

type-it

Tuesday, February 2, 2010

HARAPAN YANG BERKECAI..!!!!

assalamualaikum w.b.t

hehe...sori aa lame x update blog nih...ape tak nyer....lepas balik je..aku terus landing....(pnat oo...) sori aa kalau ade yg menunggu utk tgk blog aku nih di update (hehe...adeke..??!!! perasan tul aku nih..) hhmm....

kali nih....ade satu harapan aku....punah...korang nak tau x amende????

hhmmm
sebenarnye...aku berharap sangat time aku keje nih...hahha..x jumpe bebudk integomb..hahha...(bukannye ape...malu aa...hahha..bukan benci tau...korg jgn pikir lain lak...!! ) xde aaa aku rase segan sikit...hihi.....bukannye pe pun...

tetapi....

kes 1 : aku mase tuh baru je kluar dari tandas..nih nk gi rehat aa nih.....then lepas basuh tangan tgk cermin kset (hensem gak aku nih...hehe..xde aaa ) aku pun kluar la....sedang aku lalu dekat depan restoran tuh....tetibe...ade sorg makhluk nih....die berselisih ngan aku..tapi bukan die sorang....dengan FAMILY die lak tuh..!!! hahha.....tekejut gak aa aku...korang nak tau x sape???......jeng..jeng...jeng.... die adelah....NABILAH MOHAMMAD...aka Bella....hahha..korang kenal kan???!!(bebudak integomb aa) huh....aku pun salam aa ngn bapak ngan adek die..huhu....aku pun borak aa sekejap daalam seminit due camtu aa...(haha...segan gak aku time tuh..tapi cover macho aaa)....sbnrnye...kalu korang nk tau..Bella nih sbnrnye kena plkn...tapi baru sebulan masuk..die kne kluar sbb ade surat doktor kate die sakit ...hehe..beruntung die...sihat aa skrang...then kitorg pun berpisah...anyway..best gak sbnrnye jumpe member2 nih...hahha..time tuh aku rase..mmg patot pun jumpe..xpe aaa asalkan ukhuwah integomb x putus tul x??? excell....

************************************************************************************

kes 2 : time nih lak..aku tgh jual2 dompet2 ngan tali pinggang tuh aa..mase tuh ramai orang ooo...penin gak kpale aku dibuatnye....hehe....naseb baik..dah biase ngn keadaan yg ramai org nih...(ceh..bajet berpengalaman aa) haha.....pas2 dlm keramaian tuh..tetibe aku ternmpk sorang pompuan yg bertudung hitam nih...huh..muka cam knal...pas2 aku harap aa die dtg sini..(bukannye ape...nk sruh tgk dompet nih aaa..biase aa pompuan mesti nk tgk dompet nye..) pas2 jangkaan aku tepat...pompuan nih dtg..pas2 aku pun tgk btul2 muke die...laaa...!!!
korang nak tau sape??? SHAHIDAH ABDUL GHANI.....aka....syidud...hahhah........time die dtg dkt tgh tgk dompet2 tuh..die x nmpk aku...mungkin sbb die pendek sket kot..(hehe...sori syidud..sajeje...) pas2 aku pun panggil...

aku : ye kak nak beli ape..??

syida : eh..(sambil tgk aku)...ooh irham..hehe...ko keje sini ek...??

aku : ha'ah...ko.......

syida : ok2....aku gi dlu...

aku : haaa...???!!

aku dalam keadaan terpinga2 time tuh...huh....baru je nk tanye..ko buat pe kat sini...tetibe je..die kate nk bla...(isyh...macam x suke aku je....sknlah takut aku bagi ssl kot..ke report kat sikgu ke...hehe...xknnye...kan dah abis skola..) huh...aku rase plek tul..tapi x pe aa....yg penting dpt tau aa kawan2 aku nih dlm keadaan sehat hendeknye...hahha...x kesa pon...cume lepas nih klu kite jumpe sesame kite..tego2 aa..jgn memalu sgt...just tnye kabo..pun da ok..jgn sombong gitu....tapi jgn lelebih lak..jage BATAS SYARA' gak.....PAHAM..!!!!!

************************************************************************************

kes 3 : nih berlaku 01/02/2010.....huh...korang nk tau x ??..huh hari nih...tepat jam 6.32 camtu kot....tetibe ade mesej masuk...die tulis...

weh..aku nmpk ko tgh keje ouh skrang..jgn tuang aah..gi lyn customer..

huh..aku bace penghantarnye...zulaikha saian...hoh..!!!! die ade kat sini...aku pun cari2 die...mane nih...huh...x gune tul..kasi mesej je..jumpe xnk....aku pun cube tgk sekeliling...x nmpk die....ceh...aku pun pelik...dari mane die dtg..
ooh rupenye...die dtg nk gi homeopathy hassan..korg bace aa nih...

http://zusai.blogspot.com/2010/02/hari-pertama-dlm-bulan-februariohmy-fav.html

haha...die pun ade tulis gak pasal nih....

hahha....tu aaa harapan ku yg berkecai....ok lepas ni klau kite terjumpe ke/terserempak..jgn lupe tego....jgn sombong tau..!! hehe..

ukhuwah fillah abdan abada
ok tu je aa...
salam.....

4 comments:

  1. weh,segan aku.
    jgn mara aku ouh.
    aku bkn sombong..!!

    ReplyDelete
  2. kalau ak jumpe ko nnt ak sembang dgn ko hehe :D

    ReplyDelete
  3. huhu...aq sgt teruje tengok blog inih!
    aq folloe...view r blog aq gak
    huhu...all da best la irham...
    keje rajin2

    ReplyDelete
  4. hhahhaa
    mekasih sume.....

    jgn lupe sembang ngan aku...

    aku da abis keje...

    ReplyDelete