For every action there is an equal and opposite reaction.

type-it

Thursday, February 18, 2010

huargh..!!!!!

assalamualaikum w.b.t

hehe.....alhamdulillah...
jumpe lagi...
first skali aku nk minx maaf aaa kat korg...
dah seminggu aku x online..dan seminggu tu jugaklah aku x update blog nih...huhu...!!!

bukannye ape...internet aku rosak aa...
adui...sedey btul aku....mmg aku x tau langsung aa perkembangan semase....penin2 kpalae aku...

so...
buat sesape yg tunggu aku (hehe...adeke??..persan tul aku nih)
marah aku ke...sbb x reply msg....n else..
aku minx maaf la bebyk...
hehe...

hhmmm....
sbnrnye...dlm tempoh seminggu nih byk gile aku nk cite kat korg...
aduii...
tapi pnat laa...plak nk menaip peristiwa2 yg berlaku...
huhu.....


hhmmm
anyway aku nk bagitau kat korg sume...
bahawa AKU DAH BERENTI KERJE...!!!!
hehe....last keje aku jual baju....(produk...CHARLIE nyer...)
bukannye aku nk berenti tapi mmg fair untuk aku keje jd promoter tuh..dah abis...
byk gak aa pnglmn aku dapat....

hhmm...

so....skrg nih aku jadi penjual anggur balik aa...hhahaa....
(same aa dgn korg tu...)
hhmmm
so..skrg nih aku dah free sket aa....
tapi masih penuh dgn aktiviti...
haha...
gaji pun da masuk...
hhmmm..
ok aa....alhamdulillah...ok..

dan untuk pengetahuan korang gak........(nih berite sedey nih)....aku xde untuk lagi seminggu....mulai esok...
hhmmm...
aku nk gi johor..so..
sori gak aa skali lagi..
hhmmm.....
ok....
aku nk buat ppost lain lak...
banyak nih...!!(hehe...yo yo je...)

2 comments: