For every action there is an equal and opposite reaction.

type-it

Wednesday, March 10, 2010

GERHANA & AKU..!!

assalamualaikum w.b.t

hehe...sbnrnye..mende nih berlaku mase 01/01/10..mase tuh kan ade gerhana bulan..pas2 skali ngan taun baru...

soo...
aku & nazrin afifi..bercadang nak gi masjid negare aa, sbb kat sane ade buat solat gerhana, dgn khutbah skali...lagipun diorang buat pencerapan kat situ...so...time kitorang tengah usha2..bulan tuh...tetibe ade eduweb.tv datang temuramah aku ngn anjang..hehe..

tengok kat bawah nih...tengok sampai habis tau...

video

hehe....pas2..mase tu pun ade gak aa main kuiz...aku dgn anjang a.k.a nazrin bersame2 dgn adeknye...ntah kene rasuk kot mlam tuh...aktif gile kitorang..huhu...banyak gak aa soklan kitorang jawab..hahha.....dapat aa hadiah..kacang, air, baju, kicin, notebook dan beg kertas...haha...seronok gak...best aa mlm tuh...

then kitorang pun gi laa naik atas, solat gerhana dan dengar khutbah skali...

lagi satu..nih yang best nih...mase nak dekat2 akhir tuh...tetibe je..ade orang media prima datang temuramah..huhu..(best tul..asyik kene tmuramah je..mcm feymes lak aku nih...erk.!! x baik riak..!!.huhu..)...aku jawab je aa cam biase...pas2..usai je sume..aku ngan anjang gi aa masuk bilik kuliah masjid nre nih..tido..!! huhu..ade aircond tuh....hehe..tu pon sbb ade pakcik tu ajak..

esok pagi nye..dlm kol 7 tuh..tetibe dapat mesej..haha....

akmal harith : weh..ko masuk tv ek..??!!

aku pun tekejut aa..hahha..rupenye...rakan media prima tu kluar kat berite tv3..huhu...ustzh siti pun ade gak msg aku..haha...terase feymes jap..hehe...pas2 brite tu ulang balik dkt buletin utama 8 mlm tuh..haha...

bestnye..tapi sayangnye..aku sendri x tgk brite tuh...tu yg sedeyh tu.. video kat atas t je aa yg aku dpt cari...

hehe...
ok.....salam

No comments:

Post a Comment